lauantai 2. heinäkuuta 2011

Mä osaan tän, mä osaan tän, mä osaan tän

Mantra ei tänään auttanut, mutta ehkä se sitten viikon päästä.
Varmaan väärä aika päivästä? Tai joku muu juttu, mikä lienee tajuttoman hyvä tekosyy kun ei kulkenut tempaus. Ei.
Oli siinä paljon hyvääkin (suunta, hengitys, tempo). Sitä vaan ei kestänyt kovin kauaa.
Ihan hyvä, ettei ole arvokisat ne ens viikkoiset. Sais kaikkien vihat niskaansa. Nyt riittää kun haukkuu itse itseensä luuseriksi.

Vaikka enhän mä ole.
Mä olen ekan kerran temmannut 12-kiloista 5. huhtikuuta. Siitä on aikaa 3 kk.
Emmä tiedä voiko tässä mitään hillitöntä tulosta odottaakaan vielä.

Lähden tekemään parhaani ja katsotaan mihin se riittää.

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti

Terve ja tervetuloa kertomaan mielipiteesi!
Pidetään kommentit asiallisina, eikö.