sunnuntai 8. toukokuuta 2011

Ohjus

Moon nyt sit yksi kahdestakymmenestä Tuomon sertifioimasta uudesta kuulaohjuksesta. Tai siis ainakin mä oletan, että se lopputentti meni läpi...
Niissä jumppajutuissa oli paljon käyttökelposta tavaraa ja itse asiassa se jonglöörauskin on omalla tavallaan tosi kehittävää (mä en siitä syksyllä innostunut yhtään, mutta nyt pääsin kyllä hiukan jyvälle). Ainakin keskittymistä se parantaa ja mä luulen, että aivojen synapsitkin keksii vähän uusia reittejä.

Haastavinta tuossa jumppajutussa mulle on varmaan se pirtsakkuuden löytäminen, tai sitten mä vaan en ole semmonen jee-nyt-tsempataan-tää-on-hauskaa -ihminen vaan tämmönen puolikuiva tekniikka-edellä-puuhun -tyyppi. Nyt mä sitten toivon, että saadaan kasaan hyvä kesäryhmä joka opettaa mut opettamaan ja rakentamaan hyviä treenikokonaisuuksia (paitsi että tarvittavan tekniikkaosuuden jälkeen varsinainen työosuus mennään pääasiassa mun oman treeniohjelman ehdoilla ja kellotuksella). Siksi mä jakelen ilmaista oppia.



Päivän treeni oli siis lukematon määrä perusliikkeiden ja erilaisten variaatioiden toistoja, osa niistä aika hassuja. No, eipä mun tarvitse kaikkea ottaa itelle käyttöön, otan vaan parhaat palat. Kiitokset mun ryhmälle, hyvin me vedettiin! Ja tsemppiä kaikille kevään ja kesän koitoksiin!

2 kommenttia:

  1. Onnea! Ei kaikkien vetäjien tarvitse olla samanlaisia, kun teet omalla tavalla niin se on sulle kivempaa ja näkyy ulospäin muillekin. Näin uskon itse ainakin :)

    VastaaPoista
  2. Kiitti Marko!
    Joo, enkä mä enää osaiskaan ruveta muuksi kuin minuksi, olen niin tottunut :D
    Ajattelin kuitenkin pitäää avoimen mielen, jos tosiaan itsekin oppisin vielä "jotain" ;P

    VastaaPoista

Terve ja tervetuloa kertomaan mielipiteesi!
Pidetään kommentit asiallisina, eikö.