sunnuntai 1. toukokuuta 2011

Vapputreenit

Eilen hoidin taas kuskinhommia, joten alla oli kyllä valvomista. Se selkeesti kyllä verotti tekemistä, ja loppu meni taisteluksi. Mä voitin!

@12 kg 2 min tauoilla (2. kierros)
4 min OALC 12 rpm
4 m OALC 10 rpm
4 m OAJ 15 rpm (12 rpm)

Ens viikolla aletaan mun ehdotuksesta testata neljättä treenipäivää ja sellaista ohjelmaa, jossa joka toinen setti on hölkkää ja joka toinen hampaiden kiristystä (tai vaihtoehtoisesti verta, hikeä ja kyyneleitä).
Tiistaille on varattuna sellainen puuhalista joka paperilla hakkaa mut 6-0. Katellaan miten naisen käy.

Perjantai-iltana muuten lueskelin tuolta palstoilta, ettei 12 kg kuntosarjassa ole yhtään ilmoittautunutta, ja tottahan mä laskeskelin, että mitä se ois tullut maksamaan lähtä Kuusamoon SM-kisoihin hakemaan varma kultamitali.
Sen lisäksi, että sille ois tullut aikamoinen kilohinta, ajattelin, että mä sittenkin haluaisin mieluummin voittaa sellaisen. Mun biathlonkunto ei ole sellainen, jolla voisi vakavalla naamalla kisata, joten alkuperäisellä suunnitelmalla mennään. Reissu itsessään ois varmasti ollut mahtava, siellä on monta hienoa nostajaa paikalla (ja monta sellaista jota mä en ole koskaan nähnytkään). Takuulla ois ollut huima fiilis olla paikalla, mutta sittenkin. Nyt mä vaan olen hengessä mukana.

Tänään muistin sellaisen asian, että meillähän on blenderi.
Palari näytti vaiheessa tältä, valmis tuotos oli enää vain vihreetä.

Appelsiini-mansikkamehua, soijamaitoa,
luomumuna, pinaattia, spirulinaa, macaa,
heraprodea, siemeniä. 

2 kommenttia:

  1. Ja maku...? En ikinä saa noista sheikeistä hyviä (maca -yök!), mutta kai toi mehu teki siitä ihan hyvän.

    VastaaPoista
  2. Eniten tosta tulee läpi spirulinan maku, mutta mä satun onneksi tykkäämään siitä. Mehun osuus oli satsista aika pieni, varmaan desin verran. Nyt harkitsen banaani-avocado-manteli-jokumuu-viritelmää. Ja parsakaalia...

    VastaaPoista

Terve ja tervetuloa kertomaan mielipiteesi!
Pidetään kommentit asiallisina, eikö.